Saturday, June 2, 2007

TELLAS ZISTO

ΠΡΟΣ: ΤΕΛΛΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ


Στις 11/1/2007 έκανα δύο αιτήσεις στην ΤΕΛΛΑΣ, προκειμένου να αποδεσμευτώ από τον ΟΤΕ και να γίνω συνδρομήτρια στις παρεχόμενες υπηρεσίες τους τόσο στην σταθερή τηλεφωνία όσο και στο ίντερνετ.
Οι αιτήσεις αφορούσαν το πακέτο Tellas Zisto TEL+DSL που περιλαμβάνει
δωρεάν αστικές και υπεραστικές κλήσεις και dsl σε ταχύτητα 4 Mbps.
Επίσης στην αίτησή μου ζήτησα τα εξής:
α) Φορητότητα αριθμού –μεταφορά δηλαδή του προηγούμενου τηλ. αριθμού μου- και
β) Αριθμοδότηση –νέο τηλεφωνικός αριθμός από την ΤΕΛΛΑΣ-, διότι με ενδιέφερε να καλύψω δύο διαφορετικά διαμερίσματα, τα οποία αποτελούν επίσης επαγγελματική στέγη.

Όσον αφορά στον τηλ. αριθμό 210-86****, δηλαδή στο νούμερο που διατηρήθηκε ως είχε με την φορητότητα η υπηρεσία του ίντερνετ (dsl), διακόπηκε για τους εξής χρόνους:

 Από 3/5/2007 μέχρι 5/5/2007 (τρεις ημέρες)
 Από 17/5/2007 μέχρι 21/5/2007 (πέντε ημέρες)
 Από 26/5/2007 μέχρι 27/5/2007 (δύο ημέρες)

Στις συνεχόμενες και επανειλλημένες προσπάθειες επικοινωνίας μου (οι οποίες σημειωτέον είχαν χρόνο αναμονής το ελάχιστο 30 λεπτά και το μέγιστο 6 (!) ώρες) είτε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της TELLAS, είτε με το τμήμα Internet, είτε με το τμήμα Βλαβών, η στερεότυπη απάντηση των υπαλλήλων σας ήταν πως «το πρόβλημα είναι προσωρινό και θα αποκατασταθεί το συντομότερο δυνατό».
Επίσης παρόλο που εκπρόσωπος με ενημέρωσε πως δεν θα χρεωνόμουν για τις ημέρες τις οποίες δεν είχα την υπηρεσία της dsl, αφού θα φρόντιζε ο ίδιος να στείλει πιστωτικό αίτημα, όταν παρέλαβα τον πρώτο αναλυτικό λογαριασμό διαπίστωσα πως είχα χρεωθεί κανονικά παρόλο που για δέκα ημέρες δεν μου παρεχόταν η υπηρεσία του ίντερνετ.
Επιπλέον, όπως διαπίστωσα με έκπληξη, χρεωνόμουν και για τις κλήσεις μου προς το τμήμα Internet της Tellas, στο οποίο φυσικά με παρέπεμψαν οι αρμόδιοι του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και του τμήματος βλαβών, ισχυριζόμενοι πως εκείνοι ήταν αναρμόδιοι και πως έπρεπε να καλώ μόνο στο τμήμα Internet.

Όσον αφορά στην τηλ. αριθμό 211-400****, δηλαδή το νούμερο που απέκτησα μέσω της αριθμοδότησης της Tellas ισχύουν τα εξής:

 Στις 16/4/2007 ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου.
 Στις 23/4/2007 έγινε η μικτονόμιση της γραμμής από τεχνικούς της Tellas, και ενημερώθηκα τόσο από το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών όσο και από τους ίδιους τους τεχνικούς πως εντός 2 εργάσιμων ημερών θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε πλέον σε ενεργοποίηση της dsl.
 Την 1/5/2007, οκτώ ημέρες αργότερα και ύστερα από τις επανειλημμένες προσπάθειές μου να επικοινωνήσω με κάποιον αρμόδιο εκπρόσωπο σε κάθε πιθανή ώρα του 2ώρου, ενημερώνομαι πως υπάρχει «βλάβη» στην –ολοκαίνουρια– γραμμή μου και πως έχουν ενημερώσει σχετικά το τμήμα Βλαβών. Το τμήμα Βλαβών δεν γνώριζε τίποτα σχετικά και αναγκάστηκα να ενημερώσω εγώ τηλεφωνικά.
 Στις 5/5/2007 τελικά, δώδεκα ημέρες έπειτα από την μικτονόμιση της γραμμής μου, ενεργοποιείται επιτέλους η dsl και προχωρούμε στο απαραίτητο σετάρισμα του μόντεμ.
 Λίγες μέρες αργότερα διαπιστώνω προβλήματα στην χρήση του ίντερνετ κι έπειτα από μαραθώνιο τηλεφωνημάτων ενημερώνομαι πως το σετάρισμα του μόντεμ είχε γίνει «λάθος» από τον εκπρόσωπό σας και προχωρούμε ξανά σε δεύτερο σετάρισμα προκειμένου να λειτουργήσει κανονικά το ίντερνετ.
 Στις 17/5/2007, η dsl διακόπηκε και μέχρι σήμερα 2/6/2007, δεν έχει αποκατασταθεί.

Ουσιαστικά σε διάστημα σχεδόν ενός μήνα (από 5/5/07 μέχρι 5/6/07), η dsl λειτούργησε κανονικά μόνο για 12 ημέρες.

Ο εκπρόσωπός σας στο τμήμα Internet με ενημέρωσε πως αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τους Server, πράγμα που όπως κατανοείται ουδόλως με αφορά καθώς δεν ευθύνομαι με κανέναν τρόπο ούτε για τις τεχνικές δυσκολίες που αντιμετωπίζετε ούτε για τις ανακολουθίες των εκπροσώπων σας.
Στη δε παραίνεση του συγκεκριμένου αντιπροσώπου σας να «δείξω λίγη υπομονή» αφού το «πρόβλημα» θα αποκατασταθεί το συντομότερο δυνατό, έχω να απαντήσω πως η υπομονή μου εξαντλήθηκε και έχουμε πλέον περάσει το όριο της κοροϊδίας και του εμπαιγμού.
Αν η έννοια «το συντομότερο δυνατό» μεταφράζεται κατ’ εσάς σε τουλάχιστον 17 ημέρες, προφανώς μιλάμε διαφορετικά ελληνικά.

Θεωρώ την συμπεριφορά σας αντιεπαγγελματική, αντισυμβατική και πλήρως αντικείμενη στους κανόνες της καλής πίστεως και των συναλλακτικών ηθών.
Συνέπεια όλων αυτών και μην έχοντας άλλο τρόπο να δικαιωθώ, απαιτώ άμεση αποκατάσταση της υπηρεσίας dsl και σας ενημερώνω πως δεν προτίθεμαι να πληρώσω ούτε ένα cent για τις ημέρες κατά τις οποίες δεν μου παρείχατε την ανάλογη υπηρεσία.
Σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθεί το αίτημά μου σε εύλογο χρονικό διάστημα (που να μην ξεπερνά τις 5 εργάσιμες ημέρες από την λήψη της παρούσης), θα προχωρήσω σε αίτηση διακοπής της dsl ενώ τέλος σας δηλώνω ρητά πως επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματός μου προκειμένου να δικαιωθώ για την ταλαιπωρία και την επαγγελματική δυσχέρεια που μου προκαλέσατε, καθώς όπως ανέφερα και νωρίτερα και οι δυο συνδέσεις αφορούν σε επαγγελματικούς χώρους.

Κοινοποιήσεις της παρούσης:

- Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
- ΕΕΕΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων)
- Συνήγορος του Καταναλωτή
- Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ (Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής)
- νέο ΙΝΚΑ (Ινστιτούτο Καταναλωτή)
- περιοδικό Pc Master
- περιοδικό Computer για όλους
- Παράπονα – Καταγγελίες ( http://katageliess.blogspot.com/ )


Επίσης διαβάστε συναφείς διαμαρτυρίες-καταγγελίες στα εξής blog


Κουρούνα

Τύπος Νυχτερινός

13 comments:

FuSmOKer said...

Επαγγελματικό τηλέφωνο με Zisto......;;;;;;;
LOL!!!! LOL!! LOL!!!

googlem said...

Όταν ακούει κανείς TELLAS να φεύγει μακριά!!!! Την έχω πατήσει κι εγώ με παρόμοιο τρόπο. Το θέμα της αναμονής στο τηλέφωνο ..."εξυπηρέτησης" πελατών είναι απίστευτο πραγματικά! Όταν θέλησα να φύγω από την TELLAS, απ' τις παροχές της οποίας μόνο ευχαριστημένη δεν ήμουν, ένιωθα εγκλωβισμένη... Αφού προσπαθούσα επί βδομάδες να τους βρω στα τηλέφωνα, αφού ΠΟΤΕ δεν έφθαναν τα φαξ που μου ζητούσαν, στα οποία έπρεπε να καταγράφω την αίτησή μου για διακοπή των παροχών που μου διέθετεν... (δήθεν)..., αφού είχα μείνει στα τηλέφωνο ΑΠΕΙΡΕΣ ώρες περιμένοντας κάποιον να απαντήσει, αναγκάστηκα να πάω στα γραφεία τους δύο φορές, για να μπορέσω να κάνω τη δουλειά μου..., μιας και οι ώρες που περίμενα στο τηλέφωνο ήταν σίγουρα πολύ περισσότερες απ' όσες χρειαζόμουν για να πάω και να έρθω από τα γραφεία τους. ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ! Μακριά!!!

eleosTinPatisa said...

ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΕΙΟ. ΕΧΩ 2 ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΗ ΤΗΝ ΥΠΕΓΡΑΨΑ ΚΤΛ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ. ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ADSL ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟ ΚΟΥΡΙΕΡ. ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΣΑΜΠΑ 1 ΜΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΟΥΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΟΥΤΕ ΙΝΤΕΡΝΕΤ. ΠΙΑΣΤΙΚΑ ΚΟΡΟΪΟΔΟ.

Unknown said...

Otan akoute tellas na trexete makria
autoi mas douleuoun olous. 100 wres sthn anamoni me exoun sto thl kai i taxythta sto internet einai pio argh apo koutsh xelwna.
ena mhna me douleuoun pws tha ftiaksei to internet sti larisa kai fusika den ginetai tpt.. kai upotithetai oti exw 24 mb.
kseftiles einai mexri ahdias.
ti ithela kai allaksa to conex tou ote. me koroidepsan

eleosTinPatisa said...

ego pou meno thessaloniki perimeno 1 misi mina kai mou eipan oti telika den boroun na mou valoun tellas xoris pagio tou ote ti na po?
min sou po otan emena serres poso kero perimena ktl prin kano metafora gia thessaloni!
den fantazese! makria apo tin tellas!!!!!!!!!1
makria!!!!!!!!!!!!!!

Unknown said...

makria apo thn TELLAS. oi tupoi einai saboures. To 100% apo olous tous kleftarades sthn Ellada, mas kleboun klasika kai meta mas lene ena matso dikaiologies. Sthn TELLAS den ginetai auto giati polu apla den SIKWNOUN KAI POTE TA THLEFWNA.
kseftiles.Pio polles elpides exeis na breis sto thl to Bush para autous.MAKRIA APO TELLAS OPIOS TO DEI

Wine Collector said...

h tellas - wind θα επρεπε να το κλεισουν το ρημαδι τους και να ασχοληθουν με την δικηγορια γιατι με τοσα ψεματα που λενε θα εχουν σιγουρη την επιτυχια.
Εκανα αιτηση 7/10/08 και μετα απο τισ απιστευτες ψευτιες και δικαιολογιες πριν απο λιγο μου ειπαν για πρωτη φορα οτι η αιτηση μου βρισκεται στο αρχικο σταδιο και οτι ακομα και αν ξεκινησει τω η διαδικασια θελει 25 εργασιμες μερες.

Οι ανθρωποι ειναι αχρηστοι ανικανοι ασχετοι.Πραγματικα δεν ξερω ποια εταιρεια ειναι καλη αλλα την tellas-wind θα επρεπε να την κλεισουν.Ο διευθυνων συμβουλος θα πρεπει να ειναι ο ποιο ασχετος επαγελματιας του χωρου.
4 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ!

zoxan said...

ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΘΥΜΑ ΤΗΣ tellas.ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ:ΕΒΑΛΑ tellas.ΚΑΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΛΕΩ,Ε ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ tellas.ΤΙ ΤΟ ΗΘΕΛΑ.ΤΟ INTERNET 24mbps -ΟΥΤΕ 1 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ- ΠΑΕΙ ΣΑΝ ΧΕΛΩΝΑ.ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ.ΤΟ ΚΟΒΟΥΝ ΟΠΟΤΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.ΚΙ ΑΝ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ,ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ."ΟΛΑ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ,ΥΠΟΜΟΝΗ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ".ΑΥΤΟ ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ.ΜΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΠΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΟΥΜΕ.ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΗΣΗΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΣΟΥ ΕΧΟΥ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΗ ΡΗΤΡΑ 150 euro.ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΙΠΑ:"ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΗΝ tellas ΕΙΣΤΕ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΙ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΠΟΙΝΙΚΗ ΡΗΤΡΑ ΓΙΑΤΙ ΠΑΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΣ".ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΙΠΟΤΑ.ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ TELLAS.ΜΑΚΡΥΑ.ΜΑΚΡΥΑ.

Unknown said...

Άλλο ένα θύμα της ΤΕΛΛΑΣ είμαι κι εγώ!Καλές τιμές ΑΛΛΑ εξυπηρέτηση πελατών ΜΗΔΕΝ γνώσεις τεχνικών ΜΗΔΕΝ και ταχύτητα πληρώνεις για 24Μbps και έχεις -24!Εδώ και δυο μήνες(28-11-08) έχω πρόβλημα με σύνδεση και ταχύτητα και η απάντηση που λαμβάνω απ' το προσωπικό,αυτής της μεγάλης εταιρείας ΤΕΛΛΑΣ,είναι ΥΠΟΜΟΝΗ και οτι υπάρχει γενικό τεχνικό πρόβλημα μέχρι σήμερα 27/1/2009. Προκαλώ τον τεχνικό σύμβουλο αυτής της εταιρείας να μας εξηγήσει γιατί μου έστειλαν λογαριασμό να πληρώσω για internet ταχύτητας 24Mbps, ενώ αυτή δεν ξεπερνά τα 400Kbps! Σας κάνω γνωστό οτι θα καταγγείλω την σύμβαση με την εταιρεία σας για αναξιοπιστία και κοροιδία προς τους πελάτες σας ΚΑΙ θα κάνω διακοπή της σύνδεσης από την εταιρεία σας! ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΚΡΙΑ

tsiotikas said...

προς crm@tellas.gr
ημερομηνία 28 Ιανουάριος 2009 1:51 μμ
θέμα Αντί ferrari αραμπάς
εστάλη-από gmail.com

Κύριοι,

Έγινα συνδρομητής από τον Σεπτέμβριο (26) του 2008, πιστεύοντας τη διαφημιστική καμπάνια για τηλέφωνο και ιντερνέτ. Μέχρις τώρα ταχύτητα στο ιντερνέτ δεν έχω μετρήσει μεγαλύτερη των 650-700 kbps (τις περισσότερες φορές μετράω 60-80 kbps λες και βρίσκομαι στην εποχή που ήμουν φοιτητής με pstn).
Έχω πάρει ουκ ολίγες φορές τηλέφωνο στο 13800 και στο 1212 και συνομίλησα με τους τεχνικούς σας οι οποίοι κάθε φορά μου λέγανε ότι σε 10 ημέρες θα λυθεί το πρόβλημα. Τελευταία καταληκτική ημερομηνία ήταν η 26η Ιανουαρίου. Όταν επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα μου απάντησαν ότι μέχρι τις 2 Φεβρουαρίου θα ερευνούσαν (προσέξτε έκφραση), όχι θα διόρθωναν το πρόβλημα. Στο μεταξύ χρεώνομαι κανονικά για έως 24 mbps (τρομάρα σας).
Περίμενα ως ελάχιστη ταχύτητα τουλάχιστον 3-4 mbps κάποιες φορές. Και αντί ferrari είδα αραμπά.

Λυπάμαι που σας εμπιστεύτηκα.

Κατόπιν τούτων επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμη ενέργειά μου (όσον αφορά διακοπή σύμβασης, τυχόν αποζημίωση για κακή παροχή υπηρεσιών από μέρους σας, και κοινοποίησης της παρούσης επιστολής στον "τύπο" και στο ΙΝΚΑ).

Περιμένω άμεση επίσημη απάντησή σας.

Υ.Γ. Η Λαμία μπορεί να "σηκώσει" 24 mbps

Για την παραπάνω επιστολή μου δεν πήρα καμιά απάντηση. Οπότε θα προχωρήσω σε καταγγελία της σύμβασης και διακοπή της tellas.
Κι όσο για την ποινική ρήτρα που λένε, θα τα πούμε στο δικαστήριο αν τολμάνε.
Υ.Γ. Ζητάνε προπληρωμή υπηρεσιών που δεν προσφέρουν. Έγινα συνδρομητής τον Σεπτέμβριο (26) και ήρθε λογαριασμός τον οποίο και πλήρωσα 134,17 €. Τώρα (230/1) ήρθε νέος λογαριασμός 79 € τον οποίο δεν προτίθεμαι να πληρώσω.
Κοινοποίηση της παρούσης
- Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
- ΕΕΕΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων)
- Συνήγορος του Καταναλωτή
- Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ (Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής)
- νέο ΙΝΚΑ (Ινστιτούτο Καταναλωτή)
- περιοδικό Pc Master
- περιοδικό Computer για όλους
- περιοδικό RAM
- περιοδικό WIN
- περιοδικό PC Magazine

Than. said...

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΥΡΑΠΑΣ - ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ - ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΕΗ

ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΤΗΣ TELLAS.
KANATE OTI ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΕΞΟΡΓΙΣΕΤΕ ! ! !
ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ; ( ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΕΛΛΑΣ ΑΡ. ΠΡΩΤ.ΤΒ/169/05-2-09) ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΥΠΕΒΑΛΑ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ -2-PLAY ΤΗΝ 09/10/2008.ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΕΑ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΧΡΕΩΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΙΝΤΕRΝΕΤ ΣΕ BEST PRICE, ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΤΕ 2 ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΜΕ ΥΠΕΡΒΑΛΟΥΣΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ADSL + extra web space+Virtual disk ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΖΗΤΗΣΕΙ, ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΕΝΑΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ 8/2/2009 ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ, ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΝΕΟ ΜΕ ΞΑΝΑΧΡΕΩΜΕΝΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ 17/12/2008 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΗΔΗ 2 ΦΟΡΕΣ !!! ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΑ.

ΜΑ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ........ΕΤΑΙΡΕΙΑ ?.
ΠΗΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ, ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΑΚΡΗ, ΚΑΙ ΗΡΘΑ ΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ 66 ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΩΝ ΧΡΕΩΣΕΩΝ, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΑΛΙ ΜΕ ΠΑΡΕΠΕΜΨΑΝ ΣΤΗΝ WIND, ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΙ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΕ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΧΡΕΩΣΗΣ.
ΟΜΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΕΡΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΔΙΑΚΟΜΟΔΩΝΤΑΣ ΣΑΣ ΕΔΩ= www.youtube.com/watch?v=E42cqtu_oeM KAI ΕΦ ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΧΕΤΕ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ INTERNET, ΟΥΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΦΤΗΝΟΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ :
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΑΣ, ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ ΚΑΙ INTERNET.
ΠΑΛΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ ΤΟ MODEM ADSL ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΘΕΣΕΙ.
ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΔΙΑΚΟΨΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΟΥ ΛΗΓΕΙ ΤΗΝ 4-4-2009 ΕΧΕΙ ΥΠΕΡΒΑΛΟΥΣΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΣΩ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΒΓΕΙ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΟΦΛΗΣΩ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΩΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ.
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙΙ ΣΤΟ e-mail : kourapas@gmail.com
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΕΕΤ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.













ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΣΥΝΗΜΜΕΝΗ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΧΡΕΩΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΙΝΤΕRΝΕΤ ΣΕ BEST PRICE.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ.
----- Original Message -----
From: ΚΟΥΡΑΠΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
To:
Sent: Tuesday, December 02, 2008 9:23 PM
Subject: Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ADSL




ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΧΡΕΩΣΕΩΝ ΣΑΣ ΑΝΑΛΥΩ ΤΙΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΩ.
ΓΙΑ TELLAS ADSL INTERNET1024/256K =17.32 EΥΡΩ ΤΟ ΔΙΜΗΝΟ.
ΓΙΑ TELLAS ADSL LINE 1024/256K =33.81 EΥΡΩ ΤΟ ΔΙΜΗΝΟ.
ΣΥΝΟΛΟ 51,13 EΥΡΩ ΤΟ ΔΙΜΗΝΟ. Ή 51,13/2=25,66 EΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ.
ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΧΕΤΕ ΜΕ 16.50 EΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ.(BEST PRICE)
ΔΙΑΦΟΡΑ = 25,66-16,5=-9,16 EΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΑΝ ΧΡΕΩΘΟΥΝ ΟΙ 4 ΩΡΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΑΣΤΙΚΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ (2,90 EΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ) Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ =-6,26 EΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ.
ΑΥΤΗ Η ΥΠΕΡΒΑΛΟΥΣΑ ΧΡΕΩΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΑΤΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ.
ΕΦ' ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ, ΘΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.

----- Original Message -----
From: ΚΟΥΡΑΠΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
To: crm@tellas.gr
Cc: info@eett.gr ; grammateia@synigoroskatanaloti.gr
Sent: Monday, December 01, 2008 8:08 PM
Subject: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ADSL


ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΥΡΙΟΙ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ TELLAS ΕΧΩ ΣΥΝΔΕΣΗ ΙΝTERNET ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΑΣ.
ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΟΚΤΩΒΡΗ 2008 ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΙΝTERNET ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΗΔΗ ΠΕΛΑΤΕΣ. ΖΗΤΗΣΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΤΗΛ.13800 ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΔIΚΤΥΟ ΤΗΣ TELLAS ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΔΗ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΔΙΑΜΕΝΩ (ΡΑΦΗΝΑ ΑΤΤΙΚΗΣ), ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΤΕ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗ ADSL 24 MBPS. -2-PLAY ΤΗΝ 09/10/2008.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΕ 20 ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 25 ΗΜΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑ ΕΚ, ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΤΙ Η ΑΙΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΟΤΕ !!! ΣΗΜΕΡΑ 01/12/2008 ΚΑΛΕΣΑ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ !!! ΖΗΤΗΣΑ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΞΑΠΑΤΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΗ ΠΙΣΤΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΩΣ ΑΥΡΙΟ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΙ ΘΑ ΠΡΟΒΩ ΣΕ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ.

ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΕΕΤ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.

Unknown said...

ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΛΑΣ...ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΕΝΑ ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΕ DIAL UP ...ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΜΟΥ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΑΛΛΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΟΜΙΛΙΑΣ. ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ 801 500ΧΧΧΧ.
ΧΩΡΙΣ! ΚΑΝ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΕΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΥΨΗΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΗΡΧΑΙΟΜΕΝΗ ΠΙΑ ...ΣΥΝΔΕΣΗ DIAL UP. EINAI ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΠΟΥ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 0,74 ΤΗΝ ΩΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΜΑΘΑ ΑΦΟΥ ΕΛΑΒΑ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ...ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ.

ΜΟΥ ΗΡΘΕ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΟΤΕ +120.ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΜΗΝΑ....ΠΡΟΣ ΤΟ 801....ΤΗΣ ΤΕΛΛΑΣ.

Unknown said...

Καλησπέρα, θα ηθελα να καταγγειλω ένα περιστατικο που μου συναιβει στο κατάστημα Γερμανος της Αρτεμιδας.
8 Ιανουαριου 2014 πηγα στο κατάστημα να μου φτιαξουν το μπριζακι φορτισης στο κινητο μου.
Το μονο πρόβλημα του κινητου ηταν αυτό.
Όταν ανοιχτηκε το κινητο λοιπον μου ειπαν πως δημιουργηθηκε ένα πρόβλημα στη κεραια του και δε μπορουσε να ποιασει σημα.
Όταν πηγα να το παρω μετα από λιγες ημερες,μου ειπαν πως δε μπορουσαν να μου διορθωσουν το πρόβλημα που οι ιδιοι προκαλεσαν στη συσκευη μου και με συμβουλευσαν μαλιστα να χρησιμοποιω το κινητο μου πλεον σα ταμπλετ.
''Μα εγω θελω κινητο, ταμπλετ εχω'' τους ειπα. Λογοφέραμε όπως καταλαβενετε καθως προσπαθησαν να με πεισουν πως το πρόβλημα με τη κεραια,υπηρχε πριν τους το παω κ δε δημιουργηθηκε από αυτους. Ηταν αγενεσταστοι μπορω να πω κ καθολου εξηπηρετικοι.
Τελικα αφησα τη συσκευη μου εκει μεχρι να βρουν μια λυση καθως το πρόβλημα δεν ηταν δικο μου αλλα δικο τους. Ένα μηνα μετα κ επειτα από κανενα ιχνος επικοινωνιας αποφασισα να παω να δω τι συμβαινει.
Η απαντηση?? ''Δε μπορούμε να κανουμε τιποτα!!'' Και σα λυση μου ειπαν να μου δωσουν μια άλλη συσκευη,δικης τους επιλογης κ μαλιστα πολύ χαμηλοτερου κοστους κ χαρακτηριστηκων από τη δικη μου αλλα ΚΑΙ χρησιμοποιημενη και με παλιοτερο πρόβλημα!!!!!!!!!!!
Και το χειροτερο??? Δε θα επαιρνα πισω ποτε τη δικη μου συσκευη.
Όπως καταλαβαίνετε δε δεχτηκα τη λυση αυτή κ για άλλη μια φορα τους εδωσα την ευκειρια να φτιαξουν τη δικη μου συσκευη.
Πλεον φτασαμε στο μηνα Μαρτιο και 10 του μηνα με πηραν τηλεφωνο λεγοντας μου πως η συσκευη μου είναι ετοιμη κ επιδιορθωμενη.
Πηγα,τη παρελαβα κ σημερα 13 Μαρτιου , το κινητο μου και παλι δε μπορει να ποιασει σημα.
Αυτή ηταν η επιδιορθωση που εκαναν και που δυστυχως πληρωσα για να κανουν παρολο που το πρόβλημα δεν ηταν δικο μου!
Τα συμπερασματα, δικα σας!!!!!
Ευχαριστω.