Sunday, May 27, 2007

Καταστηματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Εμπειριες...

Τα καταστηματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σου δινουν την εντυπωση οτι στελεχωνονται απο ανθρωπους που ειναι ετοιμοι να σε βοηθησουν για οποιοδηποτε προβλημα μπορει να εχεις, μιας και οι υπαλληλοι τους ξερουν πολυ καλα τα προιοντα της αγορας, τα φυλλαδια τους ειναι εμπεριστατωμενα, κτλ. Για να καταθεσω κι εγω λοιπον ενα-δυο πραγματακια που εχω υποψιν...

1. Πριν 2 χρονια, ηθελα να αλλαξω κινητο. Κανω την ερευνα μου, καταληγω οπως παντα στην ΝΟΚΙΑ και σε συγκεκριμενο μοντελο. Ηθελα ενα κινητο που να μην εχει καλη καμερα [εως καθολου], μιας και η ψηφιακη μου μηχανη με καλυπτε στο επακρο, ενα κινητο που να παιρνει καρτα μνημης, να εχει bluetooth και υπερυθρες. Εκεινο τον καιρο το μονο κινητο της ΝΟΚΙΑ που καλυπτε αυτες τις προυποθεσεις ηταν το NOKIA 6230.

Παω λοιπον στον γερμανο, εξηγω στον υπαλληλο τα παραπανω, και περιμενω να μου δειξει το μοντελο που ηδη ειχα ξεσκαρταρει απο την ερευνα μου. Και τι μου λεει;

-Αυτο εδω το κινητο εχει πολυ καλη καμερα και οθονη μεγαλης ευκρινειας.
-Ναι, αλλα σας ειπα οτι η καμερα δεν με ενδιαφερει καθολου.
-Τοτε λυπαμαι, δεν υπαρχει καποιο κινητο που να ταιριαζει με αυτο που θελετε.
-Και το 6230;
-Α, ναι, ειναι κι αυτο...

Το πηρα κι εφυγα.

2. Θελω να παρω ακουστικα απο αυτα που αγκαλιαζουν το αυτι, μιας και το πτερυγιο μου ειναι περιεργο, και μια απλη ψειρα πεφτει συνεχως. Παω στον γερμανο [το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου].

-Γεια σας, θελω μπλα μπλα μπλα.

[Ψαχνει και μετα απο 2 λεπτα... μου βγαζει κανονικες ψειρες]

-Αυτο εδω το μοντελο ειναι το καλυτερο της αγορας, και η τιμη του ειναι 28€ [!!!]
-Συγνωμη, σας ζητησα ακουστικα που αγκαλιαζουν το αυτι...!!! Και... 28€ για ψειρες, ειστε σοβαροι;
-Ναι, ξερετε, αυτο που θελετε ηταν στην ιδια συσκευασια με αυτο που σας δειχνω, μονο που εκεινη η συσκευασια ηταν πρασινη [ενω αυτη που μου εδειχνε ηταν μπλε] και μας εχει τελειωσει.
-Ευχαριστω, γεια σας.

Με λιγα λογια, 2 φορες ολες κι ολες εχω παει στον γερμανο, και τις 2 προσπαθησαν να μου πουλησουν κατι αλλο απο αυτο που ηθελα, πολυ πιο ακριβο βεβαιως, λες και τρωω κουτοχορτο. Θα σταθω στην ατακα ενος φιλου μου που καποτε δουλευε [οσο αντεξε το παιδι] στον γερμανο: "Πολλα ψεμματα φιλε, πολλα ψεμματα!!!".

7 comments:

Estel said...

Συμφωνώ κι όχι απλά επαυξάνω αλλά υπερθεματίζω εντόνως!
Η δική μου περίπτωση αφορά ένα απλό bluetooth. Πάω με το τότε κινητό, Panasonic, σε ένα Γερμανό, το δείχνω στην πωλήτρια και της λέω:"Θέλω ένα Bluetooth που να ταιριάζει, στις προδιαγραφές με αυτό το κινητό".Και μου λέει "πρέπει να πάρεις το τάδε".Ρωτώ δεύτερη φορά "Είσαι σίγουρη ότι ταιριάζει?",κρατώντας το κινητό μου μπροστά στη μούρη της. "Ναι, αυτό ταιριάζει σε όλα τα κινητά", μου λέει με σιγουριά. Αποτέλεσμα, πάω σε άλλο Γερμανό, πιο κοντά στο σπίτι μου και παίρνω το Bluetooth, 40,00 Ευρώ, ζεστά-ζεστά. γυρίζω σπίτι και να μην μπορώ με τίποτα να τα συγχρονήσω αφού στις οδηγίες δεν υπήρχε καμία αναφορά. Τελικώς καλώ την αντιπροσωπεία της Panasonic για να μάθω ότι δεν παίρνει Bluetooth αυτό το μοντέλο. Έκλεγα 5 ώρες τα λεφτάκια μου. NO MORE ΓΕΡΜΑΝΟΣ!

thodoris said...

καλησπερα.θελω και εγω με την σειρα μου να σας εκφρασω οχι παραπομο αλλα αδικια.τον οκτωβριο του 2008 πηγα στο καταστημα germano στα χανια και συγκεκριμενα στη να μου φτιαξουν το κινητο,συγκεκριμενα το nokia n95.ειχε χαλασει το slide up και μου ειπαν οτι θα ερθει σε 10 εργασιμες.μου ειπαν οτι μολις το ανοιξαν ειδαν υγρασια και οτι θα την βγαζαν.μετα απο 2 μηνες πηγα και μου ειπαν οτι δεν υπαρχει πουθενα αυτο το εξαρτημα και αναγκαστηκα το πηρα και το πηγα στη nokia και το πηγαν στα κεντρικα στο ηρακλειο.να μην σας στα πολυλογω η nokia Μου ειπε το εξης"τριμμενες επαφες στην ηλεκτρονικη πλακετα και μη εξουσιοδοτημενη παρεμβαση και κοστος επισκευης 333 ευρο +το φπα".Το ειπα αυτο στο germano και μου ειπαν οτι δεν εγινε αυτο απο το καταστημα τους και αυτο που μπορουν να μου κανουν ειναι ενα 10%.Πεστε μου τωρα αυτοι ανθρωποι δεν ντρεπονται που τα λενε?ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΣΤΟ GERMANO.ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ.ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΑΝΕ ΕΚΑΝΕ 502 ΕΥΡΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΠΤΩΣΗ ΜΟΝΟ 10%.ΣΙΓΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΠΑΘΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.

maria said...

θα ήθελα και εγώ να αναφέρω την τραγική μου εμπειρία απο ένα συγκεκριμένο κατάστημα του γερμανού στην Κοζάνη αλλά τα είπα τόσες φορές στην ερασιτεχνική εξυπηρέτηση πελατών τους που πραγματικά μια ακόμη φορά θα ήταν εξουθενωτική.
Αυτό που ενδεικτικά θα αναφέρω από τα πολλά που έγιναν και άκουσα είναι η παραδοχή του υπεύθυνου ότι''αν δεν λειτουργήσουμε έτσι είμαστε χαμένοι''..πως δηλαδή??μα φυσικά με το να κοροιδευουν τους πελάτες για τις προσφορές που δικαιούνται,να αναβάλλουν την παράδοση των ''δώρων'' και στο τέλος να σου πασάρουν το στοκ τους.Στο μεταξύ ο πελάτης είναι ενθουσιασμένος με την σούπερ προσφορά και την υποδειγματική συμπεριφορά του υπαλλήλου αλλά μετά την υπογραφή του δεσμευτικού συμβολαίου όλα αλλάζουν,ο υπάλληλος γίνεται αδιάφορος,καθόλου εξυπηρετικός,και σου απαντάει οτι δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο, κάνετε οτι νομίζετε. ο πελάτης νομίζοντας ότι έχει να κάνει με επαγγελματίες αναζητά το δίκιο του στην ''ανυπαρκτη'' εξυπηρέτηση πελατών, εκνευρίζεται που για μια ακόμα φορά τον πιάσανε ''κωτσο'' και σπατάλησε το χρόνο του και παίρνει τη σαβούρα που του πασσάρουν.
Αυτή είναι λοιπόν η στρατηγική του γερμανού με τις ΄΄σούπερ'' προσφορές των δωροεπιταγών.
Στην περίπτωση μου βέβαια,ακολούθησαν και άλλες ανεκδιήγητες συμπεριφορές.
Αυτό που πραγματικά θα ήθελα να δώ να συμβαίνει είναι να συνειδητοποιήσουμε όλοι εμείς οι καταναλώτες ότι η δύναμη είναι στα χέρια μας,πρέπει να ξεσκαρτάρουμε την αγόρα απο τους επιτήδειους και να παρέχουμε στους εαυτούς μας υπηρεσίες υψηλής αξίας μέσω επαγγελματιών του χώρου.

stella dermitzaki said...

Για ολα σας φταιει ο γερμανος,εργαζομαι σε καταστημα γερμανος.....με τοσα που ακουμε και εχουν δει τα ματια μας βραβειο θα μα ς δινατε.....που ερχεται ο καθε ενας και ζηταει οτι του φανει,χωρις να ξερει καν τι ακριβως ειναι αυτο που ζηταει,δεν ξερει καν να το περιγραψει,που ερχεστε και μας μιλατε με τετοιο στυλακι λες και σας χρωσταμε,θα επρεπε να ντρεπεστε.Ναι οκ μπορει μερικοι υπαλληλοι να μην ειναι ικανοι εσεις ομως στο επαγγελμα σας ειστε ολοι τελειοι??????????????????????????????????????????????/

athkarr said...

Επαναφέρω το θέμα γιατί είχα μια σχετική εμπειρία. Δε πιστεύω καταρχήν οτι πρέπει ο υπάλληλος του Γερμανού και ο κάθε υπάλληλος να γνωρίζει για σπασίματα κλπ. Αυτό που ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να ξέρει όμως είναι όλα τα υπόλοιπα, και για τα κινητά και για τα προγράμματα συμβολαίων ασχέτος μισθού!!

Έχω επιδότηση και προσπαθώ μια εβδομάδα να την πάρω για να βάλω και τα υπόλοιπα χρήματα να πάρω iPhone. Για κακή μου τύχη πήγα στον Γερμανό της Κηφισιάς γιατί εκεί είχε το τηλ. που ήθελα. Με ταλαιπωρούν μια εβδομάδα από την ασχετοσύνη τους. Το μόνο που ζήτησα είναι να πάρω την επιδότηση και απο τριήμερο σε τριήμερο με πάνε.Για ποιό λόγο κανείς δε ξέρει. Η Cosmote μου λέει οτι έχουν προχωρήσει όλα κανονικά και αυτοί το βιολί τους, μάλιστα μου απάντησαν "ας λέει οτι θέλει η cosmote δε μας νοιάζει" !! Δηλαδή για όνομα του Θεού. Εκτός του οτι είναι αγενέστατοι και δε τους ενδιαφέρει τίποτα παρά μόνο πότε θα κάνουν break.

Σας προτείνο να δοκιμάσετε να πάρετε και τηλ. στο συγκεκριμένο κατάστημα και άμα συνεννοηθείτε γράψτε μου. Θα το σηκώσουν θα σας πουν ένα λεπτό θα σας βάλουν στην αναμονή για ώρα και μετά θα αρχίσουν να σας συνδέουν στο conx, στο service, και σε ότι άλλο τμήμα έχουν. Δε μπορώ να καταλάβω.....δε θέλουν να πουλήσουν; δε τους ενδιαφέρει η δουλειά τους;

VASILEIADIS EMMANUEL said...

ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ (ΤΑΜΠΟΥΡΙΑ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΕΙΡΑΙΑ (ΑΚΤΗ ΜΙΑΟΥΛΗ) ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΙΝΗΤΟΥ BLACKBERRY, ΑΦΕΝΟΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΣΕ 2 ΗΜΕΡΕΣ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΑ ΤΗΝ ΦΕΡΟΥΝ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ 4 ΗΜΕΡΕΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΘΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ.
ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 8 ΗΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ.

moussa74 said...

εγω πηγα σημερα στο καταστημα της ηλιουπολης στην κεντρικη πλατεια..ηθελα να εμφανισω 1 φωτο στο αυτοματο μηχανημα της kodak.αφου μου την εμφανισε(την φωτο του ειπα να την εμφανιση 2 φορες 15*20cm)οπως και εκανε..τις εφτυσε το μηχανημα εριξα 1 ματια και μου φαινοντουσαν καθαρες.πληρωνω και φευγω.οπως ειμαι εξω απο τον κολο-γερμαναρα βλεπω οτι καπου σε ενα σημειο της η φωτο δεν εχει βγει οπως θα επρεπε..ξανα μπαινω μεσα και με εξυπηρετει μια κοπελια..η οποια η ιδια μου ειπε οτι εφταιγε το μηχανημα και χρειαζοταν ειδικη ρυθμιση.ξαμνα απο την αρχη,αυτη την φορα βγηκαν σωστες..το αποτελεσμα?ΕΠΡΕΠΕ 2 ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΙΣ ΦΩΤΟ??ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΙΠΑ..ΦΤΑΙΞΙΜΟ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ.ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ.Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο MR JUMBO..