Θεσσαλονίκη, 08.05.2007
Αξιότιμοι Κύριοι,
Σας αποστέλλω αυτήν την επιστολή για να σας εκφράσω την αγανάκτηση και την διαμαρτυρία μου σχετικά με τα όσα έχουν λάβει χώρα τον τελευταίο καιρό μεταξύ εμού και της εταιρείας σας. Ονομάζομαι Α********** Βασιλική του Σωτηρίου και μένω στην οδό Χ*** **, *****, Θεσσαλονίκη.
Να σημειώσω επίσης ότι είμαι ήδη πελάτισσα σας στο πρόγραμμα σταθερής τηλεφωνίας Εθνικά 24 από τις 7/3/2007.
Σας παραθέτω τα γεγονότα με χρονολογική σειρά, άλλωστε αυτά μιλούν από μόνα τους για την αγανάκτησή μου.
13/3/2007: Επισκέπτομαι τα κεντρικά γραφεία σας στην Θεσσαλονίκη και καταθέτω αίτηση εγγραφής στο πρόγραμμα 2play. Επειδή όμως εκείνο τον καιρό ήταν σε εξέλιξη η διακοπή της DSL σύνδεσης μου από άλλον πάροχο, σημειώνω πάνω στην αίτηση να περιμένετε μέχρι να ελευθερωθεί τελείως η γραμμή μου από τον προηγούμενο πάροχο και να μετατραπεί απο DSL σε PSTN,χρονική στιγμή στην οποία θα σας έδινα την εντολή για να κινήσετε τις απαραίτητες διαδικασίες.
20/3/2007: Η πλήρης απελευθέρωση της γραμμής μου είναι πια γεγονός και έτσι επικοινωνώ μαζί σας για να σας ενημερώσω. Με έκπληξη διαπιστώνω ότι η αίτηση μου δεν έχει καταχωρηθεί στα αρχεία σας ακόμη.
26/3/2007: Επικοινωνώ ξανά μαζί σας για τον ίδιο λόγο και μου λέτε ότι η αίτηση μου καταχωρήθηκε, και ότι θα κινήσετε τις απαραίτητες διαδικασίες για να μπώ στο 2play. Με ενημερώνετε επίσης για ένα τεχνικό πρόβλημα που υπάρχει στην περιοχή μου (Τούμπα Θεσσαλονίκης), αλλά μου λέτε ότι θα λυθεί άμεσα και ότι από την λύση του τεχνικού σας προβλήματος μέχρι την ενεργοποίηση του 2play θα μεσολαβήσουν 15 εργάσιμες μέρες.
27/3/2007: Επικοινωνείτε εσείς μαζί μου για να με ρωτήσετε πότε θα σας δώσω την εντολή για να κινήσετε τις διαδικασίες και να καταχωρήσετε την αίτηση μου, παρότι σας έχω ενημερώσει μια μέρα πριν!
5/4/2007: Επικοινωνώ μαζί σας και μαθαίνω ότι η αίτηση μου δεν έχει καταχωρηθεί ακόμη, παρόλα τα γεγονότα της 26ης και 27ης Μαρτίου. Μου λέτε όμως ότι δουλεύετε πυρετωδώς και ότι μέχρι την Κυριακή 8/4/2007 ΟΛΕΣ οι αιτήσεις θα έχουν καταχωρηθεί.
15/4/2007: Η αίτηση μου δεν έχει καταχωρηθεί ακόμη, σύμφωνα με τα όσα μαθαίνω από τον εκπρόσωπό σας και το τεχνικό πρόβλημα δεν έχει λυθεί ακόμη.
22/4/2007: Η αίτηση μου επιτέλους καταχωρείται και εμφανίζεται και η σχετική ένδειξη στην ιστοσελίδα σας. Σύμφωνα με τα όσα μου λέει ο εκπρόσωπός σας στην γραμμή 8011008000, η διαδικασία θα ολοκληρωθεί σε 15 εργάσιμες μέρες, ήτοι 13/5/2007.
4/5/2007: Η ένδειξη στην ιστοσελίδα σας για την παραλαβή και καταχώρηση της αίτησης μου στην ιστοσελίδα σας αλλάζει και απο 22/4 γίνεται 4/5. Επικοινωνώ αμέσως μαζί σας και ο εκπρόσωπός σας μου λέει ότι η αίτηση μου όντως καταχωρήθηκε στις 4/5. Ζητάω να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, και μου δίνει το νούμερο 2109559000, ώστε να καλέσω στις 7/5 πρωινές ώρες, μιας και μεσολαβούσε σαββατοκύριακο, ενώ με ενημερώνει ότι το τεχνικό πρόβλημα δεν έχει λυθεί ακόμα και ότι δεν μπορεί να μου πει πότε θα λυθεί.
7/5/2007: Καλώ το εν λόγω νούμερο επανειλημένως και ενώ περιμένω στην αναμονή η γραμμή συνεχώς πέφτει. Επικοινωνώ με το call center σας στο νούμερο 8011008000 και ο εκπρόσωπος σας με ενημερώνει ότι η αίτηση μου καταχωρήθηκε στις 4/5 και ότι η ενεργοποίηση της γραμμής μου στο 2play θα γίνει σε περίπου έναν μήνα, δηλαδή στις 4/6.
Εν κατακλείδι δηλαδή, έκανα την αίτηση στις 13/3/2007, η οποία καταχωρήθηκε στις 22/4/2007, 5 ολόκληρες εβδομάδες μετά, (ή μήπως στις 4/5/2007;) και το πολυπόθητο 2play θα είναι ενεργοποιημένο στις 4/6/2007, στην καλύτερη πάντα περίπτωση.
Θεωρώ λοιπόν ότι η εταιρεία σας, στην οποία εγγράφηκα λόγω της φήμης της (όλοι ξέρουμε το σλόγκαν σας "είμαστε οι πρώτοι που φέραμε το Internet στην Ελλάδα") και του επαγγελματισμού που διέθετε ("η πιο αξιόπιστη δύναμη στο ελληνικό Internet"), εδώ και δύο μήνες (και δεν ξέρω για πόσο ακόμα) με ταλαιπωρεί άδικα.
Πρέπει να ομολογήσω ότι δεν περίμενα αυτήν την αντιμετώπισή σας, γιατί η εκπρόσωπος σας που με προσέγγισε για την εγγραφή μου στο πρόγραμμα εθνικά 24 αλλιώς μου τα παρουσίασε. Μου είπε μάλιστα ότι αν είμαι ήδη πελάτισσα σας, θα μου ενεργοποιούσατε το πρόγραμμα 2play ταχύτερα. Ήταν απλά λόγια για προσέλκυση πελατείας?
Δεν σας κρύβω ότι η υπομονή μου εξαντλήθηκε. Απαιτώ την ΑΜΕΣΗ ενεργοποίηση της γραμμής μου στο 2play, μιας και για κανένα από τα παραπάνω γεγονότα δεν φέρω ευθύνη, ούτε για την καθυστέρηση της καταχώρησης της αίτησης μου, ούτε για το τεχνικό σας πρόβλημα, ούτε για τις ανακολουθίες των εκπροσώπων σας.
Ελπίζω η συνεργασία μας στο μέλλον να είναι αποδοτικότερη.
Με τιμή,
Β. Α**********
Κοινοποίηση: - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ)
- Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.). - Περιοδικό CHIP
- Περιοδικό Computer για όλους
- Περιοδικό PC Master
- Στα διάφορα διαδικτυακά forum που ασχολούνται με τους Η/Υ
Friday, May 18, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
10 comments:
Γιατί τόση πρεμούρα να μπείς σε ένα πρόγραμμα, που όταν μπεις θα το σκυλομετανιώσεις!!!.
Ρώτα πρώτα έναν "τυχερό" που έχει ήδη πρόγραμμα.
Να εξηγηθώ. Είμαι από του βλάκες που πίστεψαν την διαφήμηση για το "γρήγορο" μέχρι ...24Mbps Internet. Ζαλίστηκα και έπεσα στην παγίδα.
Η ταχύτητα που πραγματικά έχω είναι μικρότερη της dial up που είχα.
Η βλακεία όμως πληρώνεται και περιμένω να λήξει ο χρόνος για να την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια και να μάθω να μην ακούω βαρύγδουπες διαφημήσεις...
Κόρινθος 15-6-2008
Τα στοιχεία μου
Βλ. Καρσιώτης, Μαθηματικός, Δ/ντης Γ. Λυκείου Βραχατίου
Εδώ και ένα χρόνο έχω το πρόγραμμα 2play και αν εξαιρέσεις κάποια μικροπροβλήματα αρχικά, λόγω της αλλαγής δικτύου,είμαι απόλυτα ικανοποιημένη με τις παροχές της Forthnet.Όσον αφορά την ταχύτητα μπορεί να μην φτάνει τα 24MBits, αλλά είναι εξίσου γρήγορη η ταχύτητα με 18MBits.Σ'αυτούς που ενδιαφέρονται για τα πακέτα της Forthnet και συγκεκριμένα για ADSL, θα πρότεινα αρχικά να κοιτάξουν κατά πόσο περνάει γραμμή ADSL από την περιοχή τους πριν υπογράψουν το συμβόλαιο.
Παιδιά η ταχύτητα ξεκινάει 24mbps από το κέντρο και μειώνεται ανάλογα την απόσταση και την ποιότητα του χαλκού στα καλώδια. Χοντρικά υπολογίζουν μία πραγματική ταχύτητα 10-18mbps περίπου.Εάν πέφτει κάτω από 10 τότε προσπαθούν να το ρυθμίσουν ωστε να μην κάνει αποσυνδέσεις και να λειτουργεί σωστά.Ηδη ετοιμάζονται mini Dslam που θα κρατούν ψηλά την ταχύτητα στις περιοχές με πρόβλημα.Στην Forthnet να εποικινονείται με τα κατά τόπους καταστήματά της εάν δεν βγάζεται γραμμή στο 13831.Δεν είναι τεχνικοί αλλά μεταβιβάζουν το πρόβλημα και πιέζουν να λυθή γρήγορα.Προβλήματα πάντα υπάρχουν και η Forthnet προσπαθεί να έχει τα λιγότερα με το δυνατόν τη γρηγορότερη λύση τους.
Φιλοι μου είσαστε ακομα στην αρχη.ΔΕΝ ξέρετε ότι αν παθετε βλαβη στο ( ιδιοκτητο της πυρκαιας δικτυο ) της FORTHNET ,,, την πατήσατε. Ειμαι ενας ατυχος συνδρομητης 2 play ( για την ακρίβεια NO PLAY )της FORTHNET. Ατυχως εχω βλαβη , δεν βρισκω ακρη εδω και 20 ΜΕΡΕΣ . Η απαντηση ειναι .. σε δυο μερουλες ... αυριο.. παλι σε δυο μερες...σε τρεις μερες.. .. δεν ξερουμε ακριβώς ...και επεται συνεχεια . Η τελευταια ενημερωση ηταν ( αυξηθηκαν οι μερες ( σε 10 μερες) !! Δηλαδη αν ολα πανε κατ΄ευχην και κατα FOTHNET μετα απο ενα μηνα θα εχω τηλεφωνο και internet . Παντως ειναι τυπικοι !! Με ενημέρωσαν οτι θα μου αφαιρεσουν τις μερες απο τον λογαριασμο !! Τους δινω τα διπλα αρκει να εχω τηλεφωνο !!! ΕΛΕΟΣ . Βασιλης Φουντας ( ατυχος και καμμενος συνδρομητης της FORTHNET in fire ). Tωρα το fire σημαινει καμμενος ή οτι βγαζει φωτιες το δικτυο , συγνωμη δεν το ξερω. Εξαλλου τα αγγλικα μου δεν ειναι καλά.
Ειμαι απο τους ατυχους που επέλεξαν την forthnet σαν εταιρεία . Τα προβλήματα που γράφετε ειναι η αρχη!! Ακόμα δεν μάθατε ότι αν είστε άτυχοι και πάθετε βλάβη στην γραμμή ( ιδιόκτητο δίκτυο της πυρκαγιάς ) η βλάβη θα αποκατασταθεί ( προς στιγμην είναι 20 μέρες ) μάλλον σε ακόμα μια εβδομάδα ( έτσι ξεκίνησαν από το .. σε δυο -τρεις μέρες, αύριο... δεν είμαστε σιγουροι ... σε μια βδομαδα... και εχουμε συνέχεια ) FORTHΝΕΤ της πυρκαγιας !!!! Ξεχασα να αναφέρω ότι ειναι τυπικοί! Μου ανακοίνωσαν ότι για το διάστημα που δεν εχω τηλέφωνο ( 2play- NO PLAY)θα μου αφαιρεσουν τα αναλογα χρήματα απο τον λογαριασμο.!! Τους τα δίνω εις διπλουν εγω αρκει να ΕΧΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!!!!!!! Βασιλης Φουντας, άτυχος συνδρομητης
prospathw edw k 1bdomada na bgalw akri me to kleidwma tou modem mou,gia na mi mporei o kathenas na klevei apo ti grammi mou,epikoinwnw me tin texniki ypostirixi k h apantisi p pernw einai balte ti disketa k deite tis rythmiseis.. avto synebei 1/4/09 24.00. ligo perissoteri exypiretisi se enan pelati p tous plirwnei,the tha eblapte..
MAKΡΙΑ ΑΠΟ FORTHNET!!!!!.EXΩ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΤΟΤΕ << ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ >> ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΓΕΙΩΣΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!! ΑΠΟ ΤΣΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΜΕ ΖΥΝΔΕΣΟΥΝ, Ο ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ, ΕΧΩ ΞΕΝΕΡΩΣΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΩ ΠΑΛΙ. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΟΥ (ΤΟ ΜΗ ΧΕΙΡΟΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟ, ΒΕΒΑΙΑ)
Παιδιά πέσαμε όλοι θύματα απάτης. Εχω να σας πώ το εξής.
Μήν πληρώσετε φράγκο ώσπου να πάει δικαστικώς. Εκεί θα δικαιωθείτε.
Το συμβόλαιο της Forthnet δέν είναι επίσημο έγγραφο και έχει νομικές ατασταλείες.
Σπαστε τους και καμιά βιτρίνα...έτσι για να γουστάρουμε....
Εδώ και ένα χρόνο έχω το 2play. Στην αρχή μου έκαναν λάθος και μου έστειλαν την συσκευή (modem) σε λάθος διεύθυνση. Μένω στην Πάτρα και μου την έστειλαν στα Γιάννενα. Περίμενα το Modem, 1 μήνα να έρθει. Ευτυχώς είχα άλλο μοντεμ και έκανα την δουλειά μου. Μετά απο αυτό το πέριστατικό όλα πήγαιναν ρολόι για 1 χρόνο. Βέβαια η ταχύτητα που συγρόνιζε το μοντεμ μου ήταν στα 16-17 Μβς άλλα σίγουρα ήταν καλύτερη σε σχέση με άλλες εταιρίες σε συνάρτηση και με τα λεφτά που πλήρωνα για το εν λόγω πρόγραμμα. Εδώ και ένα μήνα το μοντεμ δεν συγχρόνιζε , πήρα τηλ στις βλάβες της Forthnet. Μου ζητησαν να άλλαξω το φίλτρο το καλώδιο , να μετακινήσω το τηλ σε άλλη γραμμή και τέλος να δοκιμάσω πάνω στην γραμμή μου άλλο μοντεμ. Τίποτα δεν γινόταν και μετά από πολλά τηλ μου είπαν πως δεν έχει πρόβλημα η γραμμή μου άλλα φταίνε τα μόντεμ μου. Τους είπα πως δεν είναι δυνατον να χαλάσουν και τα 2 μοντεμ ταυτόχρονα. Λογικό δεν σας φαίνετε ?? Για τους τεχνικούς της Forthnet OXI!!!! Με έβαλαν να πληρώσω 12 Ευρω και να στείλω το μόντεμ στην Αθήνα.Το έκανα και περίμενα 3 εβδομάδες (στο μεταξύ δια μαγείας το ιντερνετ αποκαταστάθηκε) μέχρι η courier μου είπε οτι το δέμα γύρισε πίσω γιατί δεν το παρέλαβαν στην Τεχνική υπηρεσία. Το έστειλα για διακοπές. Το μον τεμ δουλεύει τέλεια. Με αυτό σας στέλνω το post. Αίσχος!!!
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ FORTHNET. ΕΓΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΟΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΟΥ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΈΚΑΝΑ ΠΡΙΝ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΣΤΗ FORTHNET ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΚΟΜΗ. ΠΑΡ'ΟΛΟ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΗ ΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΛΗΣΕΩΝ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥΣ(κ.ΚΥΡΙΑΚΑΚΗ)ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ. ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ. ΜΕ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΝ ΝΕΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΠΟΣΟ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΕ ΤΗ FORTHNET ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ, ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΝ ΗΔΗ,ΑΝΤΙΛΟΓΙΣΜΟΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;
Post a Comment