Sunday, May 27, 2007

Καταστηματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Εμπειριες...

Τα καταστηματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σου δινουν την εντυπωση οτι στελεχωνονται απο ανθρωπους που ειναι ετοιμοι να σε βοηθησουν για οποιοδηποτε προβλημα μπορει να εχεις, μιας και οι υπαλληλοι τους ξερουν πολυ καλα τα προιοντα της αγορας, τα φυλλαδια τους ειναι εμπεριστατωμενα, κτλ. Για να καταθεσω κι εγω λοιπον ενα-δυο πραγματακια που εχω υποψιν...

1. Πριν 2 χρονια, ηθελα να αλλαξω κινητο. Κανω την ερευνα μου, καταληγω οπως παντα στην ΝΟΚΙΑ και σε συγκεκριμενο μοντελο. Ηθελα ενα κινητο που να μην εχει καλη καμερα [εως καθολου], μιας και η ψηφιακη μου μηχανη με καλυπτε στο επακρο, ενα κινητο που να παιρνει καρτα μνημης, να εχει bluetooth και υπερυθρες. Εκεινο τον καιρο το μονο κινητο της ΝΟΚΙΑ που καλυπτε αυτες τις προυποθεσεις ηταν το NOKIA 6230.

Παω λοιπον στον γερμανο, εξηγω στον υπαλληλο τα παραπανω, και περιμενω να μου δειξει το μοντελο που ηδη ειχα ξεσκαρταρει απο την ερευνα μου. Και τι μου λεει;

-Αυτο εδω το κινητο εχει πολυ καλη καμερα και οθονη μεγαλης ευκρινειας.
-Ναι, αλλα σας ειπα οτι η καμερα δεν με ενδιαφερει καθολου.
-Τοτε λυπαμαι, δεν υπαρχει καποιο κινητο που να ταιριαζει με αυτο που θελετε.
-Και το 6230;
-Α, ναι, ειναι κι αυτο...

Το πηρα κι εφυγα.

2. Θελω να παρω ακουστικα απο αυτα που αγκαλιαζουν το αυτι, μιας και το πτερυγιο μου ειναι περιεργο, και μια απλη ψειρα πεφτει συνεχως. Παω στον γερμανο [το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου].

-Γεια σας, θελω μπλα μπλα μπλα.

[Ψαχνει και μετα απο 2 λεπτα... μου βγαζει κανονικες ψειρες]

-Αυτο εδω το μοντελο ειναι το καλυτερο της αγορας, και η τιμη του ειναι 28€ [!!!]
-Συγνωμη, σας ζητησα ακουστικα που αγκαλιαζουν το αυτι...!!! Και... 28€ για ψειρες, ειστε σοβαροι;
-Ναι, ξερετε, αυτο που θελετε ηταν στην ιδια συσκευασια με αυτο που σας δειχνω, μονο που εκεινη η συσκευασια ηταν πρασινη [ενω αυτη που μου εδειχνε ηταν μπλε] και μας εχει τελειωσει.
-Ευχαριστω, γεια σας.

Με λιγα λογια, 2 φορες ολες κι ολες εχω παει στον γερμανο, και τις 2 προσπαθησαν να μου πουλησουν κατι αλλο απο αυτο που ηθελα, πολυ πιο ακριβο βεβαιως, λες και τρωω κουτοχορτο. Θα σταθω στην ατακα ενος φιλου μου που καποτε δουλευε [οσο αντεξε το παιδι] στον γερμανο: "Πολλα ψεμματα φιλε, πολλα ψεμματα!!!".

26 comments:

Estel said...

Συμφωνώ κι όχι απλά επαυξάνω αλλά υπερθεματίζω εντόνως!
Η δική μου περίπτωση αφορά ένα απλό bluetooth. Πάω με το τότε κινητό, Panasonic, σε ένα Γερμανό, το δείχνω στην πωλήτρια και της λέω:"Θέλω ένα Bluetooth που να ταιριάζει, στις προδιαγραφές με αυτό το κινητό".Και μου λέει "πρέπει να πάρεις το τάδε".Ρωτώ δεύτερη φορά "Είσαι σίγουρη ότι ταιριάζει?",κρατώντας το κινητό μου μπροστά στη μούρη της. "Ναι, αυτό ταιριάζει σε όλα τα κινητά", μου λέει με σιγουριά. Αποτέλεσμα, πάω σε άλλο Γερμανό, πιο κοντά στο σπίτι μου και παίρνω το Bluetooth, 40,00 Ευρώ, ζεστά-ζεστά. γυρίζω σπίτι και να μην μπορώ με τίποτα να τα συγχρονήσω αφού στις οδηγίες δεν υπήρχε καμία αναφορά. Τελικώς καλώ την αντιπροσωπεία της Panasonic για να μάθω ότι δεν παίρνει Bluetooth αυτό το μοντέλο. Έκλεγα 5 ώρες τα λεφτάκια μου. NO MORE ΓΕΡΜΑΝΟΣ!

thodoris said...

καλησπερα.θελω και εγω με την σειρα μου να σας εκφρασω οχι παραπομο αλλα αδικια.τον οκτωβριο του 2008 πηγα στο καταστημα germano στα χανια και συγκεκριμενα στη να μου φτιαξουν το κινητο,συγκεκριμενα το nokia n95.ειχε χαλασει το slide up και μου ειπαν οτι θα ερθει σε 10 εργασιμες.μου ειπαν οτι μολις το ανοιξαν ειδαν υγρασια και οτι θα την βγαζαν.μετα απο 2 μηνες πηγα και μου ειπαν οτι δεν υπαρχει πουθενα αυτο το εξαρτημα και αναγκαστηκα το πηρα και το πηγα στη nokia και το πηγαν στα κεντρικα στο ηρακλειο.να μην σας στα πολυλογω η nokia Μου ειπε το εξης"τριμμενες επαφες στην ηλεκτρονικη πλακετα και μη εξουσιοδοτημενη παρεμβαση και κοστος επισκευης 333 ευρο +το φπα".Το ειπα αυτο στο germano και μου ειπαν οτι δεν εγινε αυτο απο το καταστημα τους και αυτο που μπορουν να μου κανουν ειναι ενα 10%.Πεστε μου τωρα αυτοι ανθρωποι δεν ντρεπονται που τα λενε?ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΣΤΟ GERMANO.ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ.ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΑΝΕ ΕΚΑΝΕ 502 ΕΥΡΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΠΤΩΣΗ ΜΟΝΟ 10%.ΣΙΓΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΠΑΘΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.

Unknown said...

θα ήθελα και εγώ να αναφέρω την τραγική μου εμπειρία απο ένα συγκεκριμένο κατάστημα του γερμανού στην Κοζάνη αλλά τα είπα τόσες φορές στην ερασιτεχνική εξυπηρέτηση πελατών τους που πραγματικά μια ακόμη φορά θα ήταν εξουθενωτική.
Αυτό που ενδεικτικά θα αναφέρω από τα πολλά που έγιναν και άκουσα είναι η παραδοχή του υπεύθυνου ότι''αν δεν λειτουργήσουμε έτσι είμαστε χαμένοι''..πως δηλαδή??μα φυσικά με το να κοροιδευουν τους πελάτες για τις προσφορές που δικαιούνται,να αναβάλλουν την παράδοση των ''δώρων'' και στο τέλος να σου πασάρουν το στοκ τους.Στο μεταξύ ο πελάτης είναι ενθουσιασμένος με την σούπερ προσφορά και την υποδειγματική συμπεριφορά του υπαλλήλου αλλά μετά την υπογραφή του δεσμευτικού συμβολαίου όλα αλλάζουν,ο υπάλληλος γίνεται αδιάφορος,καθόλου εξυπηρετικός,και σου απαντάει οτι δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο, κάνετε οτι νομίζετε. ο πελάτης νομίζοντας ότι έχει να κάνει με επαγγελματίες αναζητά το δίκιο του στην ''ανυπαρκτη'' εξυπηρέτηση πελατών, εκνευρίζεται που για μια ακόμα φορά τον πιάσανε ''κωτσο'' και σπατάλησε το χρόνο του και παίρνει τη σαβούρα που του πασσάρουν.
Αυτή είναι λοιπόν η στρατηγική του γερμανού με τις ΄΄σούπερ'' προσφορές των δωροεπιταγών.
Στην περίπτωση μου βέβαια,ακολούθησαν και άλλες ανεκδιήγητες συμπεριφορές.
Αυτό που πραγματικά θα ήθελα να δώ να συμβαίνει είναι να συνειδητοποιήσουμε όλοι εμείς οι καταναλώτες ότι η δύναμη είναι στα χέρια μας,πρέπει να ξεσκαρτάρουμε την αγόρα απο τους επιτήδειους και να παρέχουμε στους εαυτούς μας υπηρεσίες υψηλής αξίας μέσω επαγγελματιών του χώρου.

stella dermitzaki said...

Για ολα σας φταιει ο γερμανος,εργαζομαι σε καταστημα γερμανος.....με τοσα που ακουμε και εχουν δει τα ματια μας βραβειο θα μα ς δινατε.....που ερχεται ο καθε ενας και ζηταει οτι του φανει,χωρις να ξερει καν τι ακριβως ειναι αυτο που ζηταει,δεν ξερει καν να το περιγραψει,που ερχεστε και μας μιλατε με τετοιο στυλακι λες και σας χρωσταμε,θα επρεπε να ντρεπεστε.Ναι οκ μπορει μερικοι υπαλληλοι να μην ειναι ικανοι εσεις ομως στο επαγγελμα σας ειστε ολοι τελειοι??????????????????????????????????????????????/

athkarr said...

Επαναφέρω το θέμα γιατί είχα μια σχετική εμπειρία. Δε πιστεύω καταρχήν οτι πρέπει ο υπάλληλος του Γερμανού και ο κάθε υπάλληλος να γνωρίζει για σπασίματα κλπ. Αυτό που ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να ξέρει όμως είναι όλα τα υπόλοιπα, και για τα κινητά και για τα προγράμματα συμβολαίων ασχέτος μισθού!!

Έχω επιδότηση και προσπαθώ μια εβδομάδα να την πάρω για να βάλω και τα υπόλοιπα χρήματα να πάρω iPhone. Για κακή μου τύχη πήγα στον Γερμανό της Κηφισιάς γιατί εκεί είχε το τηλ. που ήθελα. Με ταλαιπωρούν μια εβδομάδα από την ασχετοσύνη τους. Το μόνο που ζήτησα είναι να πάρω την επιδότηση και απο τριήμερο σε τριήμερο με πάνε.Για ποιό λόγο κανείς δε ξέρει. Η Cosmote μου λέει οτι έχουν προχωρήσει όλα κανονικά και αυτοί το βιολί τους, μάλιστα μου απάντησαν "ας λέει οτι θέλει η cosmote δε μας νοιάζει" !! Δηλαδή για όνομα του Θεού. Εκτός του οτι είναι αγενέστατοι και δε τους ενδιαφέρει τίποτα παρά μόνο πότε θα κάνουν break.

Σας προτείνο να δοκιμάσετε να πάρετε και τηλ. στο συγκεκριμένο κατάστημα και άμα συνεννοηθείτε γράψτε μου. Θα το σηκώσουν θα σας πουν ένα λεπτό θα σας βάλουν στην αναμονή για ώρα και μετά θα αρχίσουν να σας συνδέουν στο conx, στο service, και σε ότι άλλο τμήμα έχουν. Δε μπορώ να καταλάβω.....δε θέλουν να πουλήσουν; δε τους ενδιαφέρει η δουλειά τους;

VASILEIADIS EMMANUEL said...

ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ (ΤΑΜΠΟΥΡΙΑ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΕΙΡΑΙΑ (ΑΚΤΗ ΜΙΑΟΥΛΗ) ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΙΝΗΤΟΥ BLACKBERRY, ΑΦΕΝΟΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΣΕ 2 ΗΜΕΡΕΣ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΑ ΤΗΝ ΦΕΡΟΥΝ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ 4 ΗΜΕΡΕΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΘΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ.
ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 8 ΗΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ.

moussa74 said...

εγω πηγα σημερα στο καταστημα της ηλιουπολης στην κεντρικη πλατεια..ηθελα να εμφανισω 1 φωτο στο αυτοματο μηχανημα της kodak.αφου μου την εμφανισε(την φωτο του ειπα να την εμφανιση 2 φορες 15*20cm)οπως και εκανε..τις εφτυσε το μηχανημα εριξα 1 ματια και μου φαινοντουσαν καθαρες.πληρωνω και φευγω.οπως ειμαι εξω απο τον κολο-γερμαναρα βλεπω οτι καπου σε ενα σημειο της η φωτο δεν εχει βγει οπως θα επρεπε..ξανα μπαινω μεσα και με εξυπηρετει μια κοπελια..η οποια η ιδια μου ειπε οτι εφταιγε το μηχανημα και χρειαζοταν ειδικη ρυθμιση.ξαμνα απο την αρχη,αυτη την φορα βγηκαν σωστες..το αποτελεσμα?ΕΠΡΕΠΕ 2 ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΙΣ ΦΩΤΟ??ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΙΠΑ..ΦΤΑΙΞΙΜΟ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ.ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ.Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο MR JUMBO..

Unknown said...

Πριν περιπου 1 μηνα πηγα το κινητο μου τηλεφωνο iphone 5c στο service του Γερμανου, 20 μερες μετα με ειδοποιουν οτι το κινητο μου ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ αλλα ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ!! Που σημαινει οτι μου δινουν ενα κινητο τηλεφωνο ΜΗ ΕΛΕΓΧΜΕΝΟ (απο οτι φανηκε) και το δικο μου ολοκαινουργο μαζι με ολα μου τα στοιχεια μεσα βρισκεται ακομα στα χερια τους... παραλαμβανω το υποτηθεμενο καινουργιο κινητο και την ιδια μερα διαπιστωνω οτι η οθονη δεν ηταν καλα "κουμπωμενη" και δεν γινοταν καλη επαφη σε αρκετα σημεια, πηρα τηλαφωνο στο service και μου ειπαν οτι δεν εχουν καμια ευθυνη και να παω στο καταστημα που το παρελαβα, πηγα λοιπον στο καταστημα αυτο και ο υπαλληλος (ως τελειως αμορφωτος) αρχισε να με κατηγορει οτι εγω χαλασα το κινητο και μα μου φωναζει! Μου ειπε λοιπον οτι με δικα μου εξοδα (ενω ειχα εγγυηση) θα το στειλει στο σερβις και θα το κρατησουν για 1 μηνα μεχρι να δουν τι συνεβη!! Οταν ειπα στον υπαλληλο οτι απο ενα αλλο εμπιστο καταστημα με ενημερωσαν οτι οι πληροφοριες που εκεινος μου εδινε δεν ισχυουν με εδιωξε απο το καταστημα...την επομενη μερα πηρα στο σερβις τηλεφωνο και με κατηγορησαν και εκεινοι! Εκανα τα παραπονα μου και αποφασισα να μην ξανασυνεργαστω ποτε με τα καταστηματα γερμανος! Προτιμησα λοιπον να παω το κινητο μου τηλεφωνο σε ενα εμπιστο καταστημα service και να χασω την εγγυση, παρα να ξαναμπλεξω με αυτη την εταιρια... Συμβουλευω λοιπον και ολους εσας να κανετε το ιδιο και να μην εμπιστευεστε τα καταστηματα Γερμανος!

Unknown said...

Διστυχως επεσα κ εγω θυμα της απατης γερμανος...
Δεν θα μπω στην διαδικασια να πω πολλα, ομως αυτο που εχω να πω ειναι οτι μπαινεις στην ψυχοφθορα διαδικασια να εξυπηρετηθεις κ καταληγεις να γινεσαι το κοροιδακι του καθε αξεστου κ αμορφωτου υπαλληλου που υποτιμαει την νοημοσυνη σου!!
Κ ολα αυτα πληρωνοντας κανονικα κ πολλες φορες κ με το παραπανω!!! Κ βεβαια τιποτα δεν ειναι τυχαιο αφου ολοι ξερουμε οτι το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι!!!

Unknown said...

Διστυχως επεσα κ εγω θυμα της απατης γερμανος...
Δεν θα μπω στην διαδικασια να πω πολλα, ομως αυτο που εχω να πω ειναι οτι μπαινεις στην ψυχοφθορα διαδικασια να εξυπηρετηθεις κ καταληγεις να γινεσαι το κοροιδακι του καθε αξεστου κ αμορφωτου υπαλληλου που υποτιμαει την νοημοσυνη σου!!
Κ ολα αυτα πληρωνοντας κανονικα κ πολλες φορες κ με το παραπανω!!! Κ βεβαια τιποτα δεν ειναι τυχαιο αφου ολοι ξερουμε οτι το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι!!!

Unknown said...

Το sevice της συγκεκριμενης εταιριας ειναι το πιο απαραδεκτο που υπαρχει στην ελληνικη αγορα. Χωρις να προβω σε λεπτομερειες δηλωνω πως εχθες 25.2.2015 η αγενεστατη συμπεριφορα υπαλληλου στο mediterranean cosmos στη Θεσσαλονικη ηταν παροιμιωδης. Και ολα αυτα για μια απλη ερωτηση σχετικα με την καρτα που δεν εβγαινε απο το Sony Experia κινητο μου.... Περαστικα σας!!!

Στέφανος Μαργαρίτης said...

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙ - ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ !!!! ΝΤΡΟΠΗ !

16/6/2016 Παρέδωσα κινητο LG G3 16GB Λευκό με πρόβλημα στην οθόνη (Pixels στην πάνω δεξια πλευρά) η οποια συσκευή ηταν η 3η φορά που πάει για Service στα πλάισια παντα της εγγύησης
(1η φορα για ραγισματα στο πλαισιο .... Κατασκευαστικό σφάλμα στο πλάισιο της εγγύησης , 2η φορα για pixels οθονης πανω δεξια & αριστερα , 3η φορα για pixels οθόνης πάνω δεξια μονο)

Απο το κατάστημα Παπαναστασίου οπου παρέδωσα την συσκευή άψογοι στην εξυπηρέτηση με συσκευή αντικατάστασης και γρήγοροι στην αποστολή της συσκευής

Μου στάλθηκε SMS στο κινητο με τον κωδικό αναζήτησης της πορείας επισκευής της συσκευής
Μετα απο μερεες ..... μετα απο επικοινωνία μου με την εξυπηρέτηση πελατών της LG και με το Service της LG εννημερώθηκα απο χθες 27/6/2016 οτι η συσκευή δεν επισκευάζεται και έχει αναστροφή πώλησης (ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΥΣΚΕΥΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ)

ΑΠΟ ΤΗΝ LG ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΗΤΑΝ ΟΚ ... ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΣ
ΣΗΜΕΡΑ (28/6/2016) ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ Την ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΓΕΡΜΑΝΟΣ (800-11-40000) ΤΟΥΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ LG (ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ SERVICE ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΗΣΕΙ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ)

ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ 20/6/2016 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ (28/6/2016) ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΟΤΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΜΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΩΝ 7 -8 ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ ΜΟΥ ..... ΚΑΙ ΤΙ ΕΝΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΧΟΥΝ ..... ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΕΝΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΚΥΡΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΥΘΗΝΗ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΝΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΕΥΘΗΝΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΤΟΣΟ ΠΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ
ΟΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ ΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ SERVICE ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΙΑΣ Η ΑΣ ΕΝΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ .... ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΑ !

ΤΟ ΑΛΛΟ ΓΕΛΟΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΕΣ 28/6/2016) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΗ ΚΥΡΙΑ ΤΟ ΟΛΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΝΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ LG ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ ΚΑΙ OK ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΕΦΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ) ΥΠΕΥΘΗΝΟΥ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ LG ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΕ ΤΟ SERVICE ΤΗΣ LG ΓΙΑ ΕΠΑΛΥΘΙΙΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ SERVICE ΚΑΙ ΑΠΟ ΤHN ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

MOY ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΩΘΗΘΕΙ ΓΙΑ ΕΝΝΗΜΕΡΩΣΗ .
ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΟΠΟΥ ΠΑΡΕΔΩΣΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ.
ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ ΠΑΛΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΦΩΝΟΙ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΕΛΟΙΑ ΕΝΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 20/6/2016 ΟΠΩΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΑ
ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ . ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ E-MAIL ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ
ΑΠΟΓΕΥΜΑ 28/6/2016 ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΜΙΑ ΕΝΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΒΑΣΗ ΛΟΓΙΚΗΣ ΟΤΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΡΟΟΘΗΘΗΚΕ ΚΙΟΛΑΣ ΤΟ ΟΛΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ...........
ΑΛΛΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΘΑ ΠΡΟΟΘΟΥΣΕ 2η ΦΟΡΑ ΤΟ ΟΛΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΑ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ SITE ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΑ ΓΕΛΟΙΑ ΕΝΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΤΑΝ ΤΟ SITE ΤΗΣ PROCORDIA (LG) ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ KINHTO ΕΙΝΑΙ READY ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ - ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΕΝΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ LG ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ SERVICE ΤΗΣ LG ΟΤΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΑΓΟΡΑΣ (ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ)

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΘΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΙΣ 2 ΠΡΟΟΘΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΓΙΑ ΕΝΝΗΜΕΡ>ΩΣΗ

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΝΗΜΕΡΩΣΗ (ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΗ) ΤΗΣ ΠΟΡΙΑΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ

ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΕΝΝΗΜΕΡΩΣΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ ΕΜΕΝΑ ..... .ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΝΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΑΠΛΑ ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!!!! ΧΑΝΩ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ !

D.S. said...

Πήγα σήμερα σε ένα κατάστημα για να τους ρωτήσω γιατί το κινητό μου όταν με καλεί κάποιος δεν χτυπάει ενώ δείχνει κανονικά οτι καλεί. Ο υπάλληλος παίρνει το κινητό στα χέρια του και χωρίς ούτε καν να το ανοίξει να το δει απλά κρατώντας το μου λέει: "Εχει χαλάσει το ηχείο και πρέπει να το αφήσετε 15 μέρες για να το στείλουμε στην Αθήνα να το δουν". Φεύγω εγώ κι ύστερα κοιτάζω οτι είχε διαγραφεο ο ήχος κλήσης μου και γι αυτό δεν χτυπάει. Επισης, του λέω ότι κάποιες φορές κολλάει και μου λέει αυτό θέλει αναβάθμιση και του ζητώ να την κάνει εκείνος. Μου λέει οτι δεν είναι τίποτα και μπορώ να την κάνω εγώ. Τα συμπεράσματα δικά σας για τον ΓΕΡΜΑΝΟ και την εξυπηρέτησή του. Αισχος!

Unknown said...

Στις 15/12/2016 Πηγα το iphone 6s 64gb στο καταστημα γερμανος στο ωραιοκαστρο θεσσαλονικης γιατι χαλασε το δαχτυλικο αποτυπομα και ηταν σε εγγυηση και η αγορα του εγινε απο το συγγεκριμενο καταστημα. Ο υπαληλος μου ανεφερε 15 εργασιμες ημερες.Σημερα στις 16/01/2017 ακομη το περιμενω 31 ημερες ακριβως πανω απο 25 εργασιμες.Η αξιοπιστια του σερβις ειναι αθλια και αναξιοπιστη και επεισης πηρα πολλες φορες τηλ. Και μου ειπαν θα με ενημερωσουν ακομη περιμενω!!!!

XA said...

Stis arxes Fervrouariou 2017 exw paei ena Tablet lenovo pou einai fysika mesa stin eggyhsh sto katasthma Germanos diagnostike provlimatiki 8yra fortisis to pigane Athina k pragamatika sas milaw konteuei Ioulios 2017 k tablet den exoume dei!!!!! pernoune thlefono k mas lene "tin epomenh evdomada" exoune perasei 5 mines k eimaste xwris tablet pote ksana lenovo k Germanos pseutes apatewnes eleos re paidia k ta plhrwsame 100 euro parapanw sta katasthmata tous k kala eggysh k vlakies AISXOS KAI NTROPH

Unknown said...

Καλα ηθελες ακουστικο bluetooth ενω το κινητο σου δεν εχει καν bluetooth και σου φταιει η πωλητρια; τοσο βλακας πια;

Unknown said...

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΟ ΒΡΙΛΛΗΣΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΙΟ Τ0 ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΗΘΕΛΑ ΕΝΩ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΜΟΝΟ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΦΡΑΓΗ ΓΙΑ 5 ΨΗΦΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ. ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΝΤΕ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΤΟ ΓΕΡΜΑΝΟ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΚΟΣΜΟΤΕ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΕΠΙΕΙΚΩΣ

Κιλουκιώτης Ευάγγελος said...

Από Κιλουκιώτης Ευάγγελος
Σάμος.
Κύριοι.
Πριν κάμποσους μήνες πήγα στο κατάστημα Γερμανός της Σάμου να βάλω μονάδες στο κινητό μου και οι υπάλληλοι μου μίλησαν για κάποιο πρόγραμμα, που με 14,10 ευρώ το μήνα θα τηλεφωνούσα απεριόριστα σε κάθε τηλέφωνο. Έτσι ακριβώς μου είπαν.
Η πρόταση ήταν δελεαστική και δέχτηκα. Δεν άργησα να διαπιστώσω όμως ότι δεν ίσχυε για κάθε τηλέφωνο, δεν μπορούσα να πάρω ούτε το σταθερό του σπιτιού μου, ούτε το κινητό του γιού μου και πολλά άλλα. Όποτε πήγαινα να διαμαρτυρηθώ στο κατάστημα κάτι έκαναν κι έπαιρνα κι άλλα τηλέφωνα για λίγες μέρες τις περισσότερες φορές, ίσα που να με βγάλουν απ’ το γιακά τους, μερικές φορές μάλιστα πλήρωσα επί πλέον 6 ευρώ.
Μια φορά πήγα γι ανανέωση και βρέθηκα χρεωμένος με 35 ευρώ, αυτοί οι βερεσέδες δεν μ’ αρέσουν καθόλου, κρύβουν πολλές υποψίες και καλά που είχα και τα πλήρωσα.
Τη στιγμή αυτή βρίσκομαι και θα παραμείνω στο δυτικό τμήμα του νησιού, σε αραιοκατοικημένη περιοχή 60 χιλιόμετρα μακριά από το κατάστημα, χωρίς τηλέφωνο και με την σκέψη αν θα βρεθώ και με πόσα χρεωμένος.
Δεν μ’ ενημέρωσαν σωστά και θεωρώ τον εαυτό μου εξαπατημένο. Ζήτησα πολλές φορές να μ’ απαλλάξουν απ’ το πρόγραμμα αυτό και μου είπαν ότι βάση της σύμβασης δεν είναι δυνατόν. Εγώ δεν θυμάμαι να έχω υπογράψει καμιά σύμβαση κι όποτε βρεθώ στη Σάμο κι αρνηθούν ξανά την απαλλαγή μου θα ζητήσω την προστασία του Εισαγγελέα.
Κάμπος Μαραθοκάμπου 29 – 4 – 19
Ευάγγελος Γ. Κιλουκιώτης

Κιλουκιώτης Ευάγγελος said...

Από Κιλουκιώτης Ευάγγελος
Σάμος.
Κύριοι.
Πριν κάμποσους μήνες πήγα στο κατάστημα Γερμανός της Σάμου να βάλω μονάδες στο κινητό μου και οι υπάλληλοι μου μίλησαν για κάποιο πρόγραμμα, που με 14,10 ευρώ το μήνα θα τηλεφωνούσα απεριόριστα σε κάθε τηλέφωνο. Έτσι ακριβώς μου είπαν.
Η πρόταση ήταν δελεαστική και δέχτηκα. Δεν άργησα να διαπιστώσω όμως ότι δεν ίσχυε για κάθε τηλέφωνο, δεν μπορούσα να πάρω ούτε το σταθερό του σπιτιού μου, ούτε το κινητό του γιού μου και πολλά άλλα. Όποτε πήγαινα να διαμαρτυρηθώ στο κατάστημα κάτι έκαναν κι έπαιρνα κι άλλα τηλέφωνα για λίγες μέρες τις περισσότερες φορές, ίσα που να με βγάλουν απ’ το γιακά τους, μερικές φορές μάλιστα πλήρωσα επί πλέον 6 ευρώ.
Μια φορά πήγα γι ανανέωση και βρέθηκα χρεωμένος με 35 ευρώ, αυτοί οι βερεσέδες δεν μ’ αρέσουν καθόλου, κρύβουν πολλές υποψίες και καλά που είχα και τα πλήρωσα.
Τη στιγμή αυτή βρίσκομαι και θα παραμείνω στο δυτικό τμήμα του νησιού, σε αραιοκατοικημένη περιοχή 60 χιλιόμετρα μακριά από το κατάστημα, χωρίς τηλέφωνο και με την σκέψη αν θα βρεθώ και με πόσα χρεωμένος.
Δεν μ’ ενημέρωσαν σωστά και θεωρώ τον εαυτό μου εξαπατημένο. Ζήτησα πολλές φορές να μ’ απαλλάξουν απ’ το πρόγραμμα αυτό και μου είπαν ότι βάση της σύμβασης δεν είναι δυνατόν. Εγώ δεν θυμάμαι να έχω υπογράψει καμιά σύμβαση κι όποτε βρεθώ στη Σάμο κι αρνηθούν ξανά την απαλλαγή μου θα ζητήσω την προστασία του Εισαγγελέα.
Κάμπος Μαραθοκάμπου 29 – 4 – 19
Ευάγγελος Γ. Κιλουκιώτης

Emmanuella Symeonaki said...

Κατάστημα Κηφισιάς υπάλληλος Σοφία. Συμπεριφορά της υπαλλήλου ήταν ανάρμοστη και αναγωγή . 2.05.2019 ώρα 3:52- ΜΜ

Unknown said...

Το σάιτ του Γερμανού σέρνετε και κολλάει από οποία συσκευή και αν μπω θα ήθελα αυτό να αλλάξει και όταν βάζεις ένα φίλτρο για κινητά η διαφορά να μην σε βγαζει πάλι στην σελίδα αλλά να σε αφήνει να ολοκληρώσεις τα φίλτρα

Πολύμνια Ταμπάκου said...

Μακριά από Γερμανό.
Αναξιόπιστος και φουλ κοροϊδία.
Αγοράζω από το e.shop του Γερμανού το καινούριο ΖΤΕ Α7s2020.
Tο παραλαμβάνω και διαπιστώνω ότι έχει πρόβλημα στην φόρτιση.Εδειχνε γεμάτο, μετά από λίγο έσβηνε μόνο του διότι ήταν ξεφορτιστο.Προσπαθουσα τρεις μέρες να επικοινωνήσω με το τηλεφωνικο τους κέντρο(αναμονή 40-50λεπτων)όπου αγανακτούσα και το έκλεινα.Στελνω δύο mail στο e.shop τους να μου απαντήσουν για το τι ενέργειες πρέπει να κάνω ,,,,απάντηση δεν πήρα ποτέ στα mail μου.Με τα πολλά κατάφερα να πιάσω γραμμή στο τηλ.κεντρο του Γερμανού και να μιλήσω με την επιλογή 3.
Να μην πολυλογω το επιστρέφω 21/12/2020 μέσω των ΕΛΤΑ που συνεργάζονται.
Το παραλαμβάνουν 12/1/21 έχω επικοινωνήσει δύο φορές με το τηλ.κεντρο μετά από μισάωρη σχεδόν αναμονή όπου και τις δύο φορές μου είπαν να κάνω λίγο υπομονή!!Ρωτάω αφού υπάρχει απόθεμα του συγκεκριμένου μοντέλου γιατί δεν μου στέλνουν ένα καινούριο άμεσα,μου είπαν ότι η διαδικασία πρέπει να γίνει σωστά και ότι προωθείτε στο αρμόδιο τμήμα και να περιμένω!!Μέχρι τον κόκκινο Μάη τα γνωστά....
Εάν δεν με ενημερώσουν και σήμερα 21/1/2021 θα προσφύγω αρχικά στον συνήγορο του καταναλωτή και εάν δω ότι δεν γίνεται και εκεί τίποτα τότε δικαστικά.
Κοροϊδεύουν στο e-shop τους τον κόσμο.
Μακριά μακριά μακριά από Γερμανό για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο.
Αλλιώς συμβιβαστείτε με την αναμονή και την υπομονή!! όπως μας λένε...

Unknown said...

Η δική μου εμπειρία ήταν στο κατάστημα Γερμανός στο Χαλάνδρι.
Παρειγγειλα έναν εκτυπωτή μου είπαν πως δεν υπάρχει στο κατάστημα, αλλά πως μπορώ να τον παρειγγειλω. Προχωρήσαμε στη παραγγελία καθώς μου είπαν πως είναι διαθέσιμο στα κεντρικά. Με ενημέρωσαν λοιπόν πως σε 5 περίπου ημέρες θα έχουν παραλάβει. Τηλεφωνώ λοιπόν μου λένε πως ακόμη δεν έχουν παραλάβει και να πάρω ξανά σε δύο μέρες.Τηλεφωνω και πάλι και μου λένε πως τελικά δεν είναι διαθέσιμος.(ενώ μου είχαν πει πως είναι και περιμένουν παραλαβή) για να μη σας τα πολυλογω ρωτάω πως είναι δυνατόν αυτό εφόσον μου είπαν πως είναι διαθέσιμος και μου το κλείνουν στα μούτρα.Τηλεφωνο ξανά και ξανά και μου το έκλειναν.Παιρμω λοιπόν από άλλο αριθμό το σηκώνουν τους ρωτώ γιατί δεν απαντούν στα τηλεφώνηματα μου απαντώντας πως έπεφτε η γραμμή ! χαχαχαχα Πως είναι δυνατόν 20 φορές να πέφτει η γραμμή και από άλλο αριθμό να πιάνω αμέσως! Συνεχίζει η υπάλληλος τη συζήτηση αγενεστατη λέγοντας μου πως ναι γίνεται να υπάρχει και μετά να μην υπάρχει.Η γραμμή παραπόνων δε λειτουργεί καθώς προσπάθησα να ενημερώσω την εταιρεία. Πραγματικά λυπάμαι πολύ !

Unknown said...

ειναι μεγαλη απατη στο καταστημα γερμανος τουμπα θεσσαλονικης . δεν θα μπω σε λεπτομεριες

Unknown said...

Σήμερα, ενώ εισήλθα στο υποκατάστημα σας στην πλατεία Δέγλερη στο Περιστέρι για να πληρώσω Cosmote bill, η υπάλληλος με έβγαλε έξω χωρίς λογική εξήγηση, αφού μόνο ένας πελάτης ήταν μέσα στο κατάστημα, και η δεύτερη εγώ. Φάνηκε πως ως ιδιοκτήτρια, ήθελε να προβάλλει την υπεροχή της και την εξουσία της να επιβάλλεται στους πελάτες σας. Αν δεν με πιστεύετε, ελέγξτε τις κάμερες ( Τρίτη 27 / 4 /21).

Unknown said...

Αν δεν πας να αγοράσεις προϊόν και να αφήσεις τα ωραία σου λεφτά, είναι απαράδεκτοι οι τύποι... (αν πας δηλαδή για λογαριασμούς ή για αλλαγές στα στοιχεία, προβλήματα σύνδεσης, τεχνική υποστήριξη κινητού κλπ και ότι άλλο σχετικό, δεν παίζονται...)
Έχω τραγικές εμπειρίες από τα καταστήματα Ηλιούπολης (Κανάρια παλαιότερα, και πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως πιο πρόσφατα)
μακριά...