Wednesday, April 23, 2008

kalo pasxa

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Τι συνιστά περίπτωση κακοδιοίκησης;Κακοδιοίκηση σημαίνει ανεπαρκής ή πλημμελής διοίκηση. Συντρέχει περίπτωση κακοδιοίκησης όταν ένα θεσμικό όργανο δεν ενεργεί σύμφωνα με το νόμο (συμπεριλαμβανομένων των κανόνων για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων), ή δεν σέβεται τις αρχές περί χρηστής διοίκησης. Μερικά ενδεικτικά παραδείγματα είναι τα εξής:διοικητικές παρατυπίες άδικη μεταχείριση αθέμιτες διακρίσεις κατάχρηση εξουσίας παράλειψη οφειλόμενης απάντησης άρνηση παροχής πληροφοριών αδικαιολόγητη καθυστέρηση
22 Απρίλιος 2008 11:06 πμ

1 comment:

yoannis said...

Σας στέλνω την καταγγελία μου οργισμένος πλέον απ' το νοσοκομείο Παπανικολάου στην Θεσσαλονίκη.
Ήμουν μακρυά απ την Θεσσαλονίκη μισή ώρα την στιγμή που έπαθε κοντινός μου άνθρωπος έμφραγμα
και παίρνουμε τηλέφωνο στο νοσοκομείο και είχαν το θράσος να μου πούνε.
''ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΣΑΣ.. ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 4 ΩΡΕΣ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ''
με τρόπο που δεν μπορεί να μιλήσει
κάποιος που να χει καρδιά.
Κοινός θα πέθαινε ο άνθρωπος
μόνος του στο σπίτι και ηλικίας 39!

Ευχαριστώ Ιωαννης